Zure negoziorako tresna digitalak: “Google My Business”-aren erabilera

Txikizkako merkataritzaren esparruan berriki izandako aldaketa eta erronken testuinguruan, COVID-19K eragindako krisiaren ondoren, gaur egun inoiz baino gehiago, tokiko merkataritzak online ikusgai izateko prest egon behar du eta, nahi izanez gero, eskura dituen edozein kanaleen bidez saldu ahal izateko: web, Market Places, Sare Sozialak, etab. Internet bidezko erosketa errealitate eraginkorra zen jada, eta azken bi urteetan esponentzialki hazi da. Errealitate horrek kontsumo-ohiturak eta banaketa-bitartekoak aldatu ditu. Gainera, ezinbestean sendotu du omnikanalitatearen kontzeptua merkataritza-adar guzti-guztietan.

Erronka horretaz jabetuta, Bilboko Udalak, Bilbao Ekintzaren bidez, hainbat jarduera zehatz jarri ditu abian gure saltokiaren digitalizazioa bultzatzeko, hala nola Google My Business (GMB) bezalako tresnen abantailak eta operatiboa zabaltzea eta gure negozioen eta saltokien aintzatespena eta ikusgarritasuna bultzatzea.

Izan ere, GMBk honako abantaila eta funtzionalitate hauek eskaintzen dizkio merkataritzari edo negozio txikiari:

  • Fitxa bat sortzeko aukera ematen du, ingurunean antzeko saltokiak bilatzen dituen edonork ikusteko modukoa. Garrantzitsua da saltoki batek fitxa hori izatea; izan ere, bezeroekin elkarreraginean aritzeko eta informazio eguneratua argitaratzeko aukera emango dio. Horrez gain, milaka pertsonarengana iritsi ahal izango da.
  • Saltokiaren deskribapena testu pertsonalizatu eta erakargarri batekin izateak lehiakideengandik bereiztea eta saltoki mota horren bila dabiltzan pertsonen jakin-mina piztea eragiten du.
  • Bezero potentzialekin kontaktua eta interakzioa errazten du. Ezaupideak beti erantzuten dira eta merkataritzaren eta bezeroen arteko lotura sortzen dute.
  • Informazioa ematen du eta ekarpen positiboa eragiten du erosteko erabakia hartzeko. Zure negozioaren eta produktuen argazki erakargarriek interes eta bisita-aukera handiagoa sortzen dute.

Abantaila horiek zabaltzen eta ezartzen laguntzeko, Bilbao Ekintzak bideo-tutorial bat garatu du, jarraitu beharreko urratsak zehatz-mehatz azaltzen dituena: Google My Businesseko zure fitxa ireki ezazu, ospea sortzeko eta bezero potentzial gehiagorengana iristeko.

GMB nola erabili?